Saturday 20 August 2011

Tre små lolitor

Idag åkte jag på loli meet med mina två vänner Shanti och Misa. ^__^ fick äntligen använda mina nya jättefina Melty chocolate. Har inte kunnat blogga så mycket då jag är iväg i sthlm nu. Har köpt jättegulliga saker, lite kläder som jag ska ta bilder på senare (fairy kei och toy kid, tihihi) och lite annat smått :3

Igår så fyllde jag också 19! yaaay, grattis till mig. Ska få söta pastell sneakers och en splitwig från mamma :3

Engrish:
I went to a lolita meet today with two of my friends. Haven't had time to post a lot since Im away in sthlm. Been doing a lot of shopping (will show later) and just turned 19 :D

En bild på alla tre, jag fick styla håret på båda :D

Jag i min nya melty chocolate<3<3

Misa i sin moite klänning, jättefint ^__^

Shanti i AP kläder, så sjukt söt, man typ bara döööör<3<3 puss



Ska också göra mer decosaker när jag kommer hem sen, har beställt jättemycket material och ska se till att göra massa fina saker tills tokyo expo då jag ska ha ett bord i artist alley där, vi ses där!

No comments:

Post a Comment